informatii despre comandă și retur

informatii despre comandă și retur

Cum comanzi?

Odată ce te-ai hotărât ce produse dorești să comanzi, apasă pe butonul „Adaugă în coș”. Astfel, produsele tale ajung în coșul de cumpărături, unde ai opțiunea de a vizualiza lista de produse, de a modifica cantitatea sau de a anula unul sau toate produsele din coș.

Pentru a începe comanda, apăsă butonul „Mergi către finalizarea comenzii”. Tot ce trebuie să faci este să completezi datele necesare procesării comenzii. Acest proces nu durează mai mult de 1-2 minute, după care vei putea finaliza comanda. Dacă adresa de facturare diferă de adresa de livrare, te rugăm să completezi și câmpul „Adresă de facturare”.

După ce ai introdus toate informațiile necesare, apăsă butonul „Confirmă comanda”. Comanda ta va fi finalizată și procesată cât mai curând posibil. În unele cazuri, la întâmplare, te putem contacta telefonic pentru a îți confirma comanda înainte de expediere.

Dacă dorești asistență telefonică în procesul de comandă, te rugăm să suni la numărul de telefon +40722 463 622, de luni până vineri, între orele 10:00 și 19:00. Unul dintre consultanții noștri de vânzări îți va prelua apelul și te va îndruma către alegerea potrivită pentru tine, în ceea ce privește produsul, modalitatea de livrare și alte detalii.

Plata și livrarea

Metodele de plată și informații suplimentare despre acestea pot fi găsite în Termeni și condiții.

Pentru produsele fizice, taxa de transport se adaugă la suma totală, înainte de efectuarea plății. Taxa de livrare este calculată în funcție de adresa de livrare, cantitatea și valoarea comenzii. Factura va fi emisă după expedierea comenzii. Produsele vor fi expediate în termen de 5 zile lucrătoare, în funcție de locația dvs. The Travelling Tulip nu livrează vin sau alte produse alcoolice în afara României.

Produsele virtuale, cum ar fi tururi sau experiențe, cazare la hotel etc. vor fi confirmate doar prin e-mail așa cum au fost achiziționate și nu vor fi livrate.

Pentru produsele descărcabile, cum ar fi broșuri de călătorie sau tichete cadou, vei primi un link, care te va ghida pentru a descărca produsele pe care le-ai achiziționat.

Program de lucru

Comenzile online pot fi plasate online oricând, 24/7.

Prelucrarea comenzilor are loc de luni până vineri, între orele 10.00 – 19.00. În afara orelor de program, call center-ul nu va fi disponibil.

Rambursări / Politica de returnare a produselor

Produsele virtuale, cum ar fi tururi sau experiențe, cazare la hotel etc. vor fi rambursate numai conform prevederilor contractului semnat între The Traveling Tulip și client și prevederilor disponibile pe pagina Termeni și Condiții.

Produsele descărcabile nu pot fi rambursate, odată ce link-ul este trimis către client.

Pentru produsele fizice, returnarea produsului/produselor comandate și livrate de The Traveling Tulip se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării. Astfel, returul se va face exclusiv prin trimiterea produsului/produselor, pe cheltuiala clientului, către The Traveling Tulip. Produsul (produsele) trebuie returnat(e) în ambalajul original.

Pentru a trimite produsul/produsele returnate, este necesar să trimiți următoarele informații la adresa de e-mail office@thetravelingtulip.ro:

– lista produselor propuse spre returnare împreună cu numărul comenzii

– motivul returului

– numărul de colete trimise pentru retur

– contul IBAN și numele complet al expeditorului

– adresa de e-mail

Pentru produsele returnate cu ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri etc. The Traveling Tulip își rezervă dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea produselor.

Contravaloarea produselor comandate, livrate de The Traveling Tulip si returnate ulterior de client, în condițiile menționate mai sus, va fi rambursată exclusiv prin transfer bancar, în contul trimis prin e-mail, în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării produselor returnate.